Teorii ale comunicarii de masa, de Melvin L. DeFleur, Sandra Ball-Rokeach

Teorii ale comunicarii de masa
Indisponibila
Autori: Melvin L. DeFleur, Sandra Ball-Rokeach
Traducator: Doru Harabagiu
Categorie: Stiinte Socio-Umane - Relatii publice, Comunicare
Editura: Polirom
Colectia: Collegium
An aparitie: 1998
Format carte: 16 x 23,5 cm
Numar de pagini: 280
ISBN: 973-683-134-5
Yahoo MessengerFacebookTweeterYahoo BuzzGoogle BuzzMySpaceDiggDeliciousStumbleUponReddit
Disponibilitate: indisponibila
Comanda se trimite simplu, intr-un singur pas, fara inregistrare.

Disponibilitatea produsului este confirmata in maxim 5 zile lucratoare.

Cuponul de reducere poate fi folosit la urmatoarea comanda pe Libraria.com.ro

Comenzi pe email: comenzi@libraria.com.ro
Despre carte

Acest volum, adresat jurnalistilor, celor interesati de stiintele comunicarii si, de ce nu, de politica, localizeaza citeva probleme specifice in teoriile clasice psihologice si sociologice si le relationeaza de comunicarea in masa, identificind modalitatile in care indivizii si societatea ca intreg depind de informatiile furnizate de media.

Cuprins: Originile comunicarii de masa - Etape in dezvoltarea comunicarii umane - Inceputurile - O teorie a tranzitiilor - Evaluarea naturii si influentei comunicarii de masa - Apartia presei de masa - Pattern-uri recurente in evolutia mass-media - Presa de masa - Perioada difuzarii rapide - Conflictul si ziarele in schimbare - Viitorul presei de masa - Dezvoltarea cinematografiei - Evolutia tehnologiei - Evolutia sociala: filmele ca mijloc de comunicare de masa - "Pattern"-uri cantitative - Aparitia mijloacelor de radiodifuziune - Evolutia telecomunicatiei - De la telegraful fara fir la radiotelefon - Cutia muzicala radio - Dezvoltarea industriei televiziunii - Privire generala - Mijloacele de comunicare ca sisteme sociale - Stabilitatea mijloacelor de comunicare in societatea americana - Lunga istorie a controversei - Elementele de baza ale analizei functionale - Structura si functie in sistemele mass-media - Mentinerea stabilitatii sistemului - Efectele comunicarii de masa - Societatea de masa si teoria glontului magic - Paradigma evolutionista si conceptul de societate de masa - Aparitia teoriei societatii de masa - Societatea de masa si teoria glontului magic - Teoriile influentei selective - Teoria diferentelor individuale - Teoria diferentierii sociale - Teoria relatiilor sociale - Semnificatia contemporana a teoriilor influentei selective - Socializarea si teoriile influentei indirecte - Perspectivele pe termen scurt fata de cele pe termen lung - Mijloacele de comunicare ca agenti ai socializarii - Teoria modelarii - Teoria expectatiilor sociale - Comunicarea de masA Si construirea Intelesului - Cautarea de principii intr-o era de tranzitie - Vechea intrebare: in ce mod cunoastem realitatea? - Raspunsuri contemporane: teorii ale constructiei sociale - Comunicarea de masa si influenta realitatii mediate - Strategii teoretice in scopul convingerii - Strategia psihodinamica - Strategia socioculturala - Strategia de construire a semnificatiei - Mass-media in societatea contemporana - teoria dependentei de sistemul mass-media - Sursele teoriilor despre efectele mass-media - Conceptualizarea relatiilor de dependenta fata de media - Paradigme de baza si teoria dependentei de sistemul mass-media - Explicarea schimbarii in relatiile de dependenta fata de mass-media - Mass-media si societatea - Noi sisteme mass-media - Influenta computerelor - Televiziunea prin cablu, obisnuita - Sisteme de comunicare interactiva

Melvin L. DeFleur, renumit expert in domeniile teoriei comunicarii si sociologiei, este profesor la S.I. Newhouse School of Communications, Syracuse University. A mai publicat Milestones in Mass Communication Research: Media Effects, 1988. Sandra Ball-Rokeach este profesor la Annenberg School of Communications and Sociology, University of Southern California, si publica in general articole pe tema teoriei sistemului media. Cele mai recente titluri aparute sub semnatura sa sint: The Great American Values Test: Influencing Behavior and Belief Through Television si Media, Audience, and Social Structure. Teoriile comunicarii de masa (in colaborare cu Sandra Ball-Rokeach) - traducere Polirom - au cunoscut mai multe editii.